Contact

Voor al uw vragen, opmerkingen en verzoeken kunt u hier terecht.

Veelgestelde vragen

Telefonische bereikbaarheid is de belangrijkste factor om klantgemak te bevorderen. Logisch: als jij klaarstaat voor je klanten, zullen zij jou ook eerder trouw blijven. Veel bedrijven zijn bereikbaar via verschillende kanalen: e-mail, social media, chat en telefoon.

Het beantwoorden van uw binnenkomende oproepen en uw klanten te woord staan door een externe partij, zoals virtualbalie.nl. Met als doel om ieder telefoongesprek zo volledig mogelijk af te wikkelen, zodat u er zo min mogelijk werk eraan hebt. Soms is zelfs 24/7 een antwoord service mogelijk.

In het algemeen gaat het om flexibele abonnementen, soms maandelijks of kwartaal kosten, wel makkelijk maandelijks opzegbaar. Bijvoorbeeld via Virtualbalie.nl betaal men zelfs alleen per gesprek of per seconde. Met een antwoord service dienst is wel echt van alles mogelijk en dagelijks opzegbaar, binnen 24 uur geregeld.

Naast de vaste kosten komt het nergens voor dat er betaald wordt wanneer je niet wordt gebeld. Virtualbalie.nl biedt zelfs de mogelijkheid om een bericht te ontvangen met de telefoonnummer van de beller wanneer deze geen bericht heeft achtergelaten zodat u dan altijd weet door wie u gebeld bent.

Mobiel werken, beter samenwerken met collega's, diverse telefoondiensten in huis en een kostenbesparing: werken in de cloud wordt met Cloud ICT echt gemakkelijk gemaakt.

Efficiënt thuiswerken start met juiste tooling Voor langere tijd thuiswerken vraagt om een gedegen inrichting van het softwarelandschap binnen uw organisatie. Immers is er geen tot weinig toezicht op de invulling van de werkdag en taken van uw medewerkers, in tegenstelling tot werken op kantoor. Daarnaast is het belangrijk dat verbindingen en tooling veilig in gebruik zijn.

Bij Trends staat veiligheid van uw gegevens voorop. Al onze producten en diensten voldoen aan de laatste wetgeving op het gebied van privacy en veiligheid. Onze IT-omgeving voldoet aan de ISO-certificeringen. Dat biedt zekerheid!

Met Cloud ICT regelt u ook uw telefooncentrale in de cloud. U heeft hiervoor talloze opties voor videobellen en een volledige integratie voor vaste en mobiele telefonie. Cloud ICT koppelt eenvoudig met bijvoorbeeld uw CRM of ERP systeem. Hierdoor kunt u direct de gegevens van de beller inzien, noteren of aanpassen. Snel en overzichtelijk.

Wat onze klanten zeggen

Meer dan honderd klanten gingen u voor

Terugbelverzoek

Ja, ik wil mijn telefonische bereikbaarheid vrijblijvend verbeteren!